onsdag 9 maj 2012

Vägen tillbaka

Vågjäveln stod still mellan måndag och tisdag!!!!???? Jag brukar droppa minst 1 kg mellan dessa två dagar men nu NADA. Det gillas verkligen inte. Imorn ska jag ut till mamma så det blir vägning lite tidigare än vanligt så det blir svårt att avgöra om det hänt nåt på vågen imorn då. Får väl helt enkelt hålla ut till torsdag. Det där med att väga sig en dag i veckan funkar inte riktigt för mig. Jag väger mig fan två gånger per dag.

Nåt som är grymt kul nu är att jag orkar springa. Inte bara några minuter utan det funkar att springa på liksom. Idag värmde jag upp på löpbandet. Hade tänkt springa några minuter bara, men det flöt på så bra att jag körde 1 km. Det är inte så mycket, men det är själva känslan av att kunna fortsätta. Jag är inte helt slut utan kan köra på. Skitkul!!

Försöker lägga upp träningen så att jag kör en löprunda en gång i veckan, sen har jag ju intervallerna i backen på onsdagar. Så det iaf blir 2 kondispass i veckan, helst vill jag ju klämma in 3 sånna. Men dagarna räcker inte till.

Jag och Mr PT har en lite fnurra på tråden. Vi får väl se hur det fortsatta samarbetet kommer att se ut. Det märker vi, antingen får jag köra själv de sista veckorna och mäta mig hos någon annan, eller så kan vi reda ut detta och fortsätta som planerat med mätningarna hos honom. Vi får se.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar