fredag 4 maj 2012

Vägen tillbaka - vad hände med vecka 13?


Finns säkert nån där ute som undrar var min veckorgrej tog vägen förra veckan. Där jag skriver om hur jag ätit och vikt och sånt.
JAG SKET I DEN FÖRRA VECKAN!!!
Hade en riktig skitvecka när det gäller allt, så jag vägde mig aldrig. Mens, deppig, låg, ledsen, pluffsig, för många ätardagar... osv... osv....
Och imorn får jag se konsekvensen av den veckan. Jag hoppas jag legat still iaf, men är orolig att jag gått upp i vikt. 79,8 vägde jag senast jag vägde mig och ja... Vill ju som sagt ligga där omkring imorn. Det är 6 veckor kvar på dieten och jag har (om jag nu väger som jag vill imorn) 6 kg kvar till min målvikt. Det blir med andra ord 6 stenhårda veckor. Men jag ska klara det. Jag ska jag ska jag ska jag ska jag ska jag ska!!!!!!!!!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar