söndag 6 maj 2012

vägen tillbaka - 14 veckor


Nuvarande vikt: 80,1 kg
Startvikt 26/10: 102 kg
Viktminskning: 21,9 kg
Viktminskning diet: 10,9 kg

Kvar till slutmål 75kg: 5,1 kg
Så grymt skönt att inte min lilla "svacka" har lett till att jag lagt på mig nåt fett. Däremot har jag stått still på vågen, men jag hade inte räknat med nåt annat. Har kissat som en galning de två senaste dagarna och det brukar ju innebära att kroppen gör sig av med all överflödig vätska.
En vecka rakt ner i papperskorgen alltså. Men får väl försöka ta lärdom av det och bara köra på. 6 kilo på 6 veckor. Det blir tufft som fan!!

Veckans träning:
Fredag: vila
Lördag: Powerwalk och rygg, bc
Söndag: Powerwalk och 1 mil jogging
Måndag: Powerwalk och bröst, axlar, tc
Tisdag: Vila
Onsdag: Powerwalk och intervaller i backe
Torsdag: Powerwalk 1 mil och ben, mage, intervaller på bandet

Ny vecka, nya tag. Kör bara kör!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar