tisdag 26 november 2013

5an... :)

Trots seg efter en lång jobbdag och lite småförkyld så kände jag för att testa jogga lite på bandet ikväll. 5,2 km blev det... Fy fasen vad glad jag blev att det fortfarande går trots att jag bara sprungit en gång sen augusti och då var det 3km. Måste vara de tappade kilona :)
 

Fick lov att sätta mig ner och pusta en stund efteråt, att försöka ladda om så där när man är utmattad kan vara jäkligt svårt. Först tänkte jag faktiskt nöja mig där men så hittade jag motivation nånstans ifrån och fick till det bästa armpasset på länge.
 
Jag vet inte riktigt hur jag lyckas få till dem där sjukt bra passen när man är som tröttast, men skoj är det :)
 
Maten går bra den här veckan... Haha, kom på att det är ju fasen bara tisdag än så länge. Hahaha, men ja... Maten har gått bra hittills den här veckan iaf!
Borde slänga en titt på vågen den här veckan. Eller ja, det gör jag ju iofs varje dag, men jag skulle behöva stå på den samtidigt som jag tittar på den. Det är en jäkla jobbig sak den där vågen alltså. Jag vill egentligen inte väga mig för jag vet att jag blir besviken när det inte rör sig neråt. Det puttar bort dem bra känslorna som jag redan har av att se resultat i spegeln. Det spelar ingen roll hur medveten jag är, vågjäveln gör mig besviken och nere när den visar dåliga siffror.
Å andra sidan vill jag ju hålla koll på vikten, kolla om jag följer min plan för min önskar och mitt mål är ju att få se en 6a först på vågen. Sen om det är 69,9kg gör det samma, jag vill se 6an...!
 
Aja, vi får se hur jag gör med den saken.
 
På tal om spegeln så har jag verkligen nått en milstolpe med mina axlar/armar nu. Främst axlarna iaf. Mina muskler syns under fläsket när jag kör mina övningar. Markerade muskler har varit en dröm i flera år och nu äntligen syns dem rätt bra när jag kör. Lycka!!!!
 
Imorn har vi Army-fitness på jobbet men tänker hoppa över det den här gången också. Känner mig lite som en svikare men uteträning nu i kylan är inte min grej. Våren och sommaren så skulle jag vara med varenda gång, men att kräla runt på marken (vilket förvisso är jäkligt kul) i blött och kallt gräs. Nääää, det får bli till våren :)
 
Nu baaaaaaaada!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar