tisdag 19 november 2013

Trött - Tröttare - Nina

05:20 ringde klockan imorse och strax innan 07 var jag på brandstationen för ett morgonpass. Det gick förvånansvärt bra, kroppen kändes skaplig trots så tidigt på morgonen. Tror nog att min nya pwo men sjukt mycket koffein spelade en betydande roll där. Vi körde samma upplägg som vanligt, 45 sekunder stenhårt och 15 sekunder vila i bytet av övning. Dessa övningar:
Situps med mötande ben
Höga knän sprint
Push ups
Plankan
Sit ups
Hopprep
Stående rodd med stång
Flies i Cable crossen
Ryggresningar

Det kändes som en skön start på dagen men OJ vad trött jag blev framåt lunch. Tröttheten slog ner som en bomb. Vet inte om det har med fördelningen av mat under dagen, att det blir lite skeft att göra av med så mycket energi på morgonen utan att tillgodose sig tillräckligt. I dont know, men trött blev jag och det håller fortfarande i sig.
Kan ju förstås ha med dubbelpasset igår, för benpasset igår kväll var helt sjukt. Så stel som mina ben är idag har dem inte varit på väldigt länge. Ett bra betyg på ett bra pass :)

Bad Damir köpa med sig en kebabsallad till mig nu ikväll. Har mumsat i mig den och nu är det fotboll på tv. Jag behöver ha en bisyssla samtidigt som jag tittar, annars blir jag så sjukt nervös. Vore skoj om dem gick vidare till VM, så hejja Sverige!
Hejja Sverige från tröttmössan i soffan 

Idag har Damir varit hemma från jobbet för vår livs första VAB-dag. Över ett halvår på dagis och inte en enda VAB, förs idag då. Hoppas hon kryar på sig snabbt lillkluttas. Jag måste jobba imorn så Damir får ta även då, men är hon dålig även torsdag så är det min tur att stanna hemma från jobbet. Men hoppas som sagt hon kryar på sig snabbt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar