lördag 15 augusti 2009

B som i bakis

Idag är det segt att göra nånting alls. Vaknade i min kompis Fias säng, fullt påklädd. Sjal, klänning, legins och ett täcke. Sminket och smycken kvar. Är nog det som kallas för att ha däckat kvällen innan.
Det va en grymt rolig fest igår, bålen var försvinnande god och fulla blev vi allihop. Fick höra idag vad den innehöll och det är fan ett under att man inte deckade tidigare under kvällen.

Grymt kul kväll blev det iaf och jag är lagom bakis idag. Kroppen värker efter en hård fylla och många timmars dans. Jag älskar att dansa, känner att jag ler med precis hela kroppen när jag rör mig till musik. Underbart kul!
Har legat i solstolen och sovit några timmar nu. Börjar bli dags att få i sig nåt också, magen skriker efter mat.

Om några timmar är det kräftskiva med släkten, jävlar vad jag ska äta kräftor. Har kokat ett kilo som jag ska mumsa med anddakt. Dock inget vin idag, jag erbjöd mig att köra ikväll. Klokt val hoppas jag...

Men nu MAT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar