torsdag 13 augusti 2009

host

Fuck vad jag mår, hostat som en galning hela natten, snorig som en snorunge, ont i öronen och böjer jag mig framåt så känns det som hela huvet ska sprängas. Försöker hålla god min så att inte pappa ska tjata om svininfluensan igen. Haha, han tror på allvar att jag fått den och tjatar att jag måste gå och kolla mig. Hahaha, han är för söt egentligen.
Jag är hemma hos mina föräldrar och semestrar lite nu när jag har min sista vecka på semestern.
Planen var att ligga vid poolen hela dagarna, men solen skiner med sin frånvaro.
Så det blir internet istället, jag är beroende av detta forum.
Läser en blogg där jag kan fastna i timmar i en chatt, skumt hur man connectar med människor man inte känner.

Funderar på att ringa mitt ex, eller ska jag messa kanske? Hmm, samtidigt som jag inte vill göra nåt alls för att inte visa mig svag. Det har vart slut så länge, känner mig så löjlig.
Det va det första jag sa till mamma och pappa i morse, sket i vem av dem som va i närheten. Hörde att de va vakna och gick runt utanför min dörr, så jag sa bara rätt ut: Jonas har skaffat ny flickvän. Sen sa jag inget mer, de blev nog också lite paff.

Aja, nu har jag suttit vid datorn i nästan 3 timmar sen jag vaknade, juiceglaset står kvar bredvid mig, har varken borstat tänderna eller klätt på mig än. "Fånga dagen" eller hur är det man säger.

I´m out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar