lördag 15 augusti 2009

Hmm

Kräftskivan började med en tipspromenad. Jag hamna i samma lag som två av mina kusiner, varav den ena sa att hon hade grym mensvärk. Vi klappade lite på huvudet typ och tyckte lite synd om. Inget mer med det.
Men började fundera på att det va ett tag sen jag hade min mens. Gotland närmare bestämt och det var 2a veckan i juli. Mina matematiska kunskaper säger att jag borde fått min mens för en vecka sen...
NOT GOOD!
Fan nu har jag ångest, måste köpa ett test imorn. När jag nu ska hinna det, eller kanske får vänta till måndag. Det vore ju bara pricken över i´t i sånna fall. Komma tillbaka från semestern och få göra en abort det första man gör.
Va fan är den sen för? Ända sen jag började fundera på saken så har jag försökt känna efter om jag har ont i tuttarna eller nåt sånt. Men icke! Det kanske bara är min kropp som spelar mig ett spratt, slutade ju trots allt med minipiller förra månaden. Hoppas hoppas hoppas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar