onsdag 12 augusti 2009

Fuck

Fick höra ikväll att mitt ex har ny flickvän. Han har vart mitt ex i 2,5 år, hur fan kan det känns så mycket som det gör?
Tur jag satt ner när kompisen sa det, annars hade mina ben avslöjat mina känslor. Kändes som allt blod bara försvann ur kroppen. Usch! Jag ville ju va först att bli kär igen.
Många har frågat om det inte kommer bli vi igen, vi va ju så fina och vi passade ju så bra ihop. Har alltid svarat att det vet man aldrig, men det tog ju slut av en anledning. Men nu, fan va jag känner att jag borde kämpat mer för att hålla ihop det vi hade.
Trodde jag skulle va cool om han skulle träffa en ny, trodde verkligen det. Fan, va man lurar sig själv.
Känner mig misslyckad för att jag fortfarande är singel, att inte jag har hittat nån som är kär i mig. Löjligt jag vet, men nu blev jag fan låg. Nu kommer hon få hans kärlek, hon kommer skapa minnen med honom, hon kommer va den som får honom att skratta, hon som får hålla hans hand, hon som får han härliga kramar...........
Fan!
Får sova på saken och hoppas att jag vaknar med ett leende på läpparna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar