måndag 31 augusti 2009

Besöka pappa C

Ska åka till sjukhuset imorn och hälsa på pappa C. Jag är nervös som fan!
Vad ska man säga? Bete sig?
Tanken slog mig att Jonas har ju faktiskt en ny tjej, borde kanske va hon som åker till sjukhuset och inte jag.
Men så kan jag ju inte heller tänker. Att hon finns ändrar ju inte det faktum att Curre varit min extra pappa i typ en 8 år.
Men vad säger man till någon som precis fått sin dödsdom?
Tänk om jag börjar gråta... Den här gången kan man ju inte säga att det blir bättre, ge det bara lite tid. Det är kört, de kommer inte få bort skiten.
Jag vill på nåt sätt att han ska få energi av att jag hälsar på, men vette fan hur jag ska lyckas förmedla den bara.

Usch, näe nu ångrar jag mig nog lite. Kanske inte ska åka ändå...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar