lördag 22 augusti 2009

Det kan väl ändå inte vara...?

Drog och solade igår efter jobbet, sen skulle jag bara hem och duscha, sminka mig lite sen dra in och möta upp några kompisar på Söder. Men började mår så jävla illa när jag kom hem. Hade tagit av mig för att hoppa in i duschen när det bara kom över mig som en äckelvåg. Låg naken i fosterställning på soffan i nån timme innan jag förmådde mig att göra nånting alls. Den enda tanken i skallen var och är fortfarande att det där jävla testet måste ha visat fel. Har fortfarande inte fått den. Jag slutade med minipiller för 1,5 månad sen, kan ju ha nåt med det att göra också. Men blir fan nojjig nu alltså. Lika bra att jag åker och köper ett test till. Visar två tester nej så borde man väl iaf kunna lite på det? Fuck, pallar inte med sånt här.
Hoppar in i duschen och drar nu direkt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar