måndag 12 maj 2014

Hemma med skruttas idag...

Från Viking till mamma :)
Emilija var riktigt snorig och lite hängig så vi bestämde oss för att låta henne vara hemma idag och eftersom vi kör varannan gång så gott det går så var det min tur idag. Ganska skön dag att vara hemma faktiskt, är väldigt öm i kroppen. Träningsvärken är som sagt sjukt jobbig och så dessa jäkla blåslagna ben!!!
Men imorn ska jag till jobbet iaf, det blir ett par luftiga byxor, haha!

Så här ser jag ut idag...
Insida/baksida lår på vänster ben, #nofilter
Insidan av det högra benet
Knä, vader och skenben är också lite blått.
Det är inte så jäkla konstigt att man går lite bredbent just nu. Ingen enorm fördel att ha tjocka lår när dem ser ut så här. Dem tuschar ju liksom varandra hela tiden, aj aj!

Idag la Rexona upp bilderna från efter målgången. Obeskrivlig glada tjejer alltså, det var helt galet!
Min bandanas åkte bak i ett sånt där krälhinder och jag minns att jag inte orkade rätt till det. Så därför är det Tokeröron på mig, haha!

Jag var faktiskt ner till Actic en sväng idag, kände att musklerna måste ju vara skönare att ha att göra med om dem är lite varma. Iaf skönare än när dem är kalla. Så 30 minuter på crossen och en kvart på cykeln i ett lagom tempo. Väldigt skönt faktiskt, svettades jättemycket vilket också är väldigt skönt.

Dieten skulle vara igång idag men jag har fuskat. Först lite på lunchen då jag smakade korvstråganoffen jag gjorde till Emilija. Har skrivit det förut men korv är verkligen en favorit, I love it. Men det var bara en smakbit, så pass lyckades jag hejda mig iaf. Men ändå fusk. Nu har jag bara en prot.shake kvar sen är dagen i hamn. Imorn blir det jobb och mycket lättare att hålla strikt diet.
Det är inte ens två veckor kvar så det finns inga ursäkter, det är bara att köra helt enkelt!

Imorn är det träning med B.A.B.Y och det ska bli lika kul som vanligt. Vi träffas vid Djurgårdsgrillen 19:00, hoppas vi ses där!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar