onsdag 28 maj 2014

Ytterligare en tisdag utan B.A.B.Y Runners Team Eskilstuna

Jaha, min tredje tisdag utan min underbara löpargrupp. Tredje sen 14 januari men andra tisdagen i rad. Gissa om jag kommer bara tokladdad nästa tisdag :)

Carola höll i passet och jag har sett härliga soliga bilder på 51 grymma brudar! 

Har fått rapport från Carola att passet såg ut så här: 
Uppvärmning 10 min löpning och röra på alla delar. 
Sen ner och körde supertusingarna, 4 vändor totalt. 
Sen styrka. Två led mot varandra, planka med klapp på varandras händer, 20 gånger 4. 
Rumpnissegången, alt benböj. 
Armhävningar breda 10 gånger 4. Nedvarvning med 5 min jogg.
Stretch. 

51 personer va vi igår och humöret va verkligen på topp👏👏 och jäääävlar i havet vad snabba vissa va, dom vilade knappt mellan varven. Så jävla impad😍



Japp, nu är jag lite avis men jag körde ett pass jag också här i värmen. Svettades så jag knappt fick av mig kläderna efteråt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar