lördag 31 maj 2014

Sicilien

Hej bloggen, ledsen för taskig uppdatering men jag har haft semester :)

Sicilien var lika underbart som de gånger jag varit där förut. Dagarna har sett likadana ut som alltid, bortsett från att jag rört mycket mer på mig den här gången. 4 träningsdagar av 7 är helt klart godkänt :)

Upp vid 9:30, frukosten framdukat av Lamberto, stranden till 16/17-tiden, träning eller häng i lägenheten, middag 19:00, häng på restaurangen med lite olika människor från kväll till kväll och så i säng igen runt midnatt. 
Haha, en riktig Skalmanvecka och så jäkla skönt! Jag har kunnat somna när jag känt mig trött, inte ofta man kan göra det :)

I fredags, igår, bröt vi mönstret och åkte på lite utflykter, en jättestor marknad bland annat. Billigt billigt!!! 

Väskan vägde 10kg på vägen ner och nu väger den 19kg :)

Sitter på flyget och skriver inlägget i mina anteckningar eftersom wi-fi inte funkar :( 
Har haft internet i lägenheten då jag har uppdaterat mig bra ändå. Missade dock att förlänga vår tävling om två startplatser i Å-loppet. Hmm, vi får se hur vi gör med det. 
För att vara med i tävlingen ska man lägga upp ett filmklipp med pepp inför loppet och varför man kör med B.A.B.Y. Hashtaggarna #åloppet #baberunnersteameskilstuna #thebabynetwork och @ninakanflina måste vara med. 

En timme till landning och jag längtar så till att få krypa in i Damirs famn. Och längtan till imorn då vi hämtar Emilija är obeskrivlig. En vecka utan min lilla Skrutta :(
Saknar redan mitt kära Cefalu, men med familjen är där jag mår som bäst ❤️

Att resa ensam betyder MASSOR med tid att tänka och jag har kommit fram till att jag ska tillbaka till gymmet igen. Jag saknar hur mim kropp känns när jag styrketränar. Löpning 1-2 gånger i veckan, riktig styrketräning 3-4 gånger. Känner mig taggad, haha tänk vad en veckas frånvaro kan göra :)

Nu BILDBOMB!!!!













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar