onsdag 17 september 2014

Bra onsdag helt enkelt

Nu ska jag skriva lite jobb igen men det blir lätt så när man trivs så himla bra som jag gör. Ibland är det mycket och blir lite kaos i min lilla skalle och jag är helt slut när jag kommer hem. Men jag älskar verkligen mitt jobb. Jag har underbara kollegor som jag verkligen uppskattar och trivs med, jag har en chef som jag trivs jättebra att jobba med och för och jag trivs jättebra med mina arbetsuppgifter.
Idag fick jag beröm för ett projekt jag ansvarat för som egentligen ligger helt utanför mina vanliga arbetsuppgifter. Och OJ vad man växer av lite beröm. Att några ord kan göra en så glad och stolt, det var inget märkvärdigt så men ett par snälla ord, uppskattande ord kan verkligen göra ens dag. Idag gjorde dem min dag :)

Var otroligt trött på bussen hem idag och insåg att det enda som skulle funka idag som träning var med en instruktör som gapade lite på mig. Så bokade in mig på en Body Pump på NW och så här efteråt kan jag dra slutsatsen att det var ett smart drag. Jag tycker det är sjukt kul att köra pass igen och känner mig mer motiverad än på länge :)
Nu har dem kommit i ordning bra på gymmet också och allt känns verkligen nytt och fräscht. 

Sen direkt hem till stumpan här hemma för mys och nattning. Ikväll hade hon lagt 3årstrotsen åt sidan och var bara så där underbar som bara hon kan vara (självklart liiiiiiite partiskt skrivet). 

Klockan är bara strax efter 22 och jag är redan nerbäddad, sitter förvisso upp i sängen men så fort jag satt punkt för det här inlägget så ska jag lägga mig ner och sussa. Jag behöver sova mer om nätterna och måste försöka komma i säng i tid om kvällarna. 

Ikväll kommer jag somna med en sån där härlig känsla i bröstet. Harmoni ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar