söndag 14 september 2014

Det märks att man inte är 25 längre...

Haha, usch vad slö och seg jag blir dagen efter party. Hela dagen har jag gått som i dvala. Det blir ju inte så mycket sömn på natten, ingen bra sömn iaf och så är ju huvudet lite tyngre än vanligt också. Men kul var det igår. Mac hade bjudit in till födelesedagsfest/inflyttningsfest utan Hannas vetskap. Så hon blev så där härligt överraskad när hon  kom hem och det satt massa vänner på deras altan. Det var en jättetrevlig kväll och helt klart värt lite huvudvärk idag :)

Blev äntligen klar med mitt vinställ som jag fyndade på en köp- och säljsida på facebook. 30kr gav jag för den och om jag får säga det själv så blev den jäkligt fin efter några lager med vit färg. 

Igår var det öppet hus på brandstationen här i Eskilstuna. Den ligger ju precis här bredvid så jag och Emilija knatade dit för att spana in lite tut tut-bilar. Trots 3-årstrots så är hon helt jäkla outstanding. Är riktigt stolt över den där lilla tösen, hon gör mig hel ♥

Nu ska jag fixa ordning mina matlådor och sen ska jag krypa ner under täcket och få några välbehövliga timmar sömn så arbetsveckan kommer kännas lättare.

Hoppas ni haft en härlig helg ni också ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar