torsdag 18 februari 2016

Älskade barn ♥

Alltså dessa två gobitar är verkligen helt underbara. Elvis har redan passerat 7 månader vilket känns helt galet. Men helt underbart är ju att jag ska fortsätta hänga med den här krabaten i ett halvår till. I april börjar vi med deltid men ändå, känns helt underbart. 

Emilija har blivit stora tjejen nu som storasyster. Hon tar hand om Elvis så man blir rörd. Jag tar flera bilder dagligen på deras gos. Hon spontankramas och pussar på honom titt som tätt under dagarna. I gengäld så släpper han inte henne med blicken nån gång när hon är i hans närhet. Han ler bubblar, skrattar och viftar för fullt när han ser henne. Syskonkärlek ♥

Är så nöjd med min tatuering som jag tillägnat mina små älsklingar. Mitt hjärta och själ på deras andraspråk, Klockrent!

Har skött kosten exemplariskt den här veckan och jag lever fortfarande på hoppet att ha minskat en hel del till imorn. Inte så jättetroligt att jag kommer vara i fas men hoppet är ju det sista som lämnar en eller hur? :)

Hittade lammfärs till väldigt bra pris och tänkte jag skulle göra lammfärsbiffar. And I did. De blev jättegoda. Har ett paket kvar, tänkte köpa fetaost och smula i lite så kommer de bli ännu godare :)

Köpte även Vaniljpudding som jag varit sugen att testa ett tag nu. Den var god, men den var för söt för att jag skulle kunna äta en hel. Det var gränsfall med 150g, men jag kan tänka mig att den är supergod på smulpaj, bättre än vanlijsås :)
Jag åt den med hallon och lite nötter, mumsfilibaba!

Fick till ett riktigt bra pass på gymmet idag, supersetade axlar, biceps och triceps. Var alldeles skakig när jag åkte hem, det är ju ett gott betyg :)
Gillar verkligen inte att träna biceps, sjukt tråkig muskelgrupp. Jag är svag och har svårt att få kontakt, men med tanke på hur sega mina armar är på att släppa fett så MÅSTE jag se till att få min armträning gjord varje vecka. Så det är bara bita ihop och köra på. 

Imorn är det 7 veckor sen jag började på mitt kostschema, tiden går fort när man har roligt :)

Hoppas ni får en underbar fredag allihopa ♥

1 kommentar:

  1. Vi har en tjänst som alla föräldrar är värda
    Blöjor,välling,blöjtårtor mm med hemleverans direkt till dörrtrappan
    Testa gärna våra byxblöjor,förmodligen marknadens bästa
    Gratisprover på dessa på info@blojbudet.se
    www.blojbudet.se

    SvaraRadera