söndag 14 februari 2016

Smådåligt med uppdateringar senase veckan...

Japp, men så blir det ibland. Hade ändå en skitvägning i fredags. Jag vet ju att det beror på mensen men det är ändå pisstråkigt när man får dåliga siffror. Men bara bita ihop och hoppas på kanonsiffror nästa fredag istället. 0,1 minus och vanligtvis brukar jag gå upp närmare 2kg vid mens. Men inte fasen tror jag att jag hade fått ett minus på 2kg om jag nu inte haft mens, så det är ingen idé att fundera utan bara köra på och vänta helt enkelt. Lätt som en plätt- NOT!
Tog fram måttbandet istället och det är lite minus nu efter en månad. 
Axlar - 3cm
Bröst - 4cm
Midja - 8cm
Rumpa - 3cm
Överarm - 1cm
Lår - 2,5cm
Vad - 2cm

Sakta men säkert minskar det :) Kollade gamla bilder på gamla datorn och hittade en mapp som heter formbilder. Kul att se och jämföra lite. Nu är det ju självklart roligare att jämföra bilder där man är mer nöjd nu än då, haha. Men kul att se hur jag såg ut i kroppen vid en viss vikt. Ca 10kg till vill jag ner, hej och hå, kämpa på!

Träningen har gått kanon. 
Måndag - promenad och cykel hemma
Tisdag - MMA
Onsdag - Spinning
Torsdag - Vila
Fredag - Ben
Lördag - Bröst med nytt personbästa i hantelpress. 20-kiloshantlarna 8 gånger med passning från Damir
Söndag (idag) - Spinning och några marklyft

Kommande vecka kommer nog se ganska så mycket likadan ut. Nu har jag köpt boxningshandskar och tandskydd också, haha, mer än redo för mitt MMA-pass alltså :)

Hoppas ni haft och har en underbar kärleksdag ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar