torsdag 25 februari 2016

En uppnerdag idag...

Huvudet upp och fötterna ner, eller var det tvärt om? Vissa dagar är jag fasen nära hjärnblödning, tur att de inte inträffar så ofta iaf. 
Men hela dagen har inte varit jobbig, men det går liksom upp och ner. Man brukar ju säga att en olycka inte kommer ensam, nu har jag ju inte varit med om nån olycka men mindre roliga saker och japp, exakt tre stycken sådana har dagen bjudit på idag. Eller den sista var väl egentligen Damir som fick, men det drabbar ju mig också, lite iaf. Som prickarna över ö´t så har jag stressat typ hela dagen. Stress borde nog vart mitt andranamn, Nina Stress Olsson, that´s me!

1. Pisshelvetsjäklaskitvåg som ger mig hjärnspöken. Känns som det inte händer nånting alls. Den positiva känslan är som bortblåst så fort vågen står still. Helt plötsligt ser jag inte längre resultaten i spegeln, kläderna känns helt plötsligt lika tajta som för 7 veckor sen osv. De negativa tankarna älskar dåliga resultat på vågen.

2. Mitt MMA-pass läggs ner. När jag äntligen vågade mig dit och verkligen gillade det, så lägger dem ner. Skiiiiiiiiiit!
Anledningen är att vi är för få deltagare och de andra klasserna som är överbefolkade behöver mer utrymme. Det har jag full förståelse för. Men ändå så jäkla typiskt. Istället startar dem en thaiboxningsgrupp men på onsdagar och då kan ju inte jag eftersom jag cyklar då :(
Så nu vet jag inte om jag skiter i det helt eller hur jag ska göra. Orkar inte pussla mer i vardagen än vad som redan är, suck!

3. Den rörde ju Damir så den låter jag bli att skriva nåt om. Men den var inte lika illa som mina grejer (såklart). 

Imorn är det fredag, jag har bokat mig på MMA-fitness på kvällen. Ska försöka att inte sura över nedläggningen av mitt pass :)
Ska träffa Hanna på eftermiddagen också, det var evigheter sen och ska bli jättetrevligt. 
Vägjäveln kommer väl inte bjuda på nåt skoj imorn, men är det fredag så är det. Får ta fram måttbandet och hoppas på bra resultat där istället.  

Nu ska jag ta mig ett bad innan jag kryper ner. Hoppas ni får en härlig fredag ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar