måndag 1 februari 2016

Jahapp, 2kg......


.... som ska kissas ut de närmsta dagarna. Jag är inte ett dugg nojig för dessa kilon, jag vet att kroppen binder vätska under en ätardag men kör man bara på med dieten och dricker mycket vatten så försvinner vätskan på ett par dagar och förhoppningsvis även några gram fett :)
Förra veckan dröjde det ända till fredagsvägningen innan jag såg ett minus på vågen. På torsdagen så var det exakt samma vikt som förra fredagen. Hur svårt det än är så måste jag ha tilltro till mitt kostschema och våga lita på att vikten sakta men säkert minskar. 

Precis som efter Emilija så hatar jag att det är så jävla många kilon man ska bli av med. Tänk om det "bara" var 10kg, då hade jag ju redan passerat halvvägs :)

Aja, bara bita ihop. Imorn ska jag till gymmet på förmiddagen och sen blir det en helt ny sorts träning på kvällen. Berättar mer imorn. Tyvärr blir B.A.B.Y-träningen inställd pga för få tjejer anmälda till passet. Det har minskat jättemycket och det är verkligen skittråkigt för jag tror verkligen Eskilstunas tjejer behöver en sån här grupp. 

Halsen har inte känts av idag så idag har jag jobbat ihop 40 minuter på cykeln och 40 minuter promenad med både Emilija och Elvis på vagnen. 

Hoppas ni haft en bra start på veckan ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar