onsdag 3 februari 2016

Pjuh!

Pjuh, kroppen är fortfarande med mig. Nu är de två extrakilona borta och jag har två dagar på mig att snygga till veckans siffror. Eller egentligen bara en dag eftersom idag redan är gjord, jag vet bara inte resultatet än. Haha...
Tänk att det redan gått 4 veckor på fredag, 4 veckor på diet och förhoppningsvis så passerar jag 6kg då, håll tummarna för mig...

Jag skrev ju i måndags att jag skulle testa på en ny träning igår. En träningsform som är långt utanför min comfortzon och nåt jag aldrig någonsin gjort förut. MMA. Alltså fighting... Jag har pratat om det i ca 10 år men alltid hittat ursäkter till att inte testa. Jag är ensam, för tjock, för gammal, för osmidig etc etc. Men igår så tog jag steget och faktiskt gick på ett träningspass. Och det var SVINKUL!!!!! Åh vad glad jag är att jag äntligen fick arslet ur vagnen och gick dit. Så nu ska det beställas tandskydd och egna handskar, för de där lånehandskarna luktade inte mumma om jag säger så. 


Måste bara bjuda på en bild på en av mina två största energikällor just nu. Kärleken till ens barn är oändlig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar