tisdag 9 februari 2016

Elvis has left the.....

...... näääää, det har han inte. Haha, men han satt i några minuter idag iaf :)

Själv har jag tränat nedtagningar och lyft på MMAn idag. Alltså det här trodde jag ALDRIG att jag skulle göra. Låta en annan människa som jag inte ens känner försöka lyfta mig. Det sitter så hårt inne att det finns inte men det gick. Jag bara körde på, allt vad tränaren sa gjorde jag. Eller försökte iaf. Landa på knä, ni som känner mig vet hur mina knän är. Men jag tänkte att "jag kör" och det gjorde jag. Flera av de andra tjejerna berättade om dåliga knän eller dålig höft mm, men jag tänkte för mig själv att jag tänker inte skylla på nånting idag. Jag säger absolut inte att de andra skyllde på sina krämpor men hade jag sagt nåt så hade det definitivt varit för att bortförklara att jag inte vågar eller orkar. Så jag höll käften.
Sen att bli nedlagd, eller fälld så man åker i backen. Ja, det gick ju bra det också :) 

Alltså jag är så stolt över mig själv så ni anar inte. Hejja mig!!!

Idag tecknade jag medlemskap så nu är det bara köra på. Det finns nån som heter Sanda, stående fighting, den gruppen har träning på söndagar, så det är jag lite nyfiken på. Vill bara bli lite varmare i kläderna och inte rusa fram för fort.

Kosten går bra, helt prickfritt idag. Dock väntar mens snart igen och jag känner redan hur jag börjar fyllas med vätska. Helt sjukt vad kroppen ska hålla på hela tiden. Men jag vet ju från förra gången jag dietade länge att det är typ bara en vecka som kroppen är riktigt fit. Om man delar in en menscykel i 4 veckor och vecka 1 är mens så ser det ut enligt nedan (för mig)
Vecka 1: Mens, upp till 2,5kg plus på vågen
Vecka 2: Tömning av förra veckans extravätska
Vecka 3: Kanonvecka!
Vecka 4: Påfyllning inför mensvecka. 

Kul att vara kvinna.....!

Nu ska jag bada, hoppas ni har en bra tisdag ♥ 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar