torsdag 14 februari 2013

1.45h cardio och PB - Härliga alla hjärtans!

 
Startade dagen med 40 minuter på bandet. Jobba lite, städa lite och sen tillbaka till gymmet för 1.05h på crossen och sen lite axlar på det. Fick ÄNTLIGEN upp 30kg i axellyft-åt-sidan-maskinen (vet inte vad den heter). Jag har försökt med 30kg flera gånger förut men aldrig fått upp dem. Det är rätt stora viktökningar på den maskinen, vikten under 30 är 22,5, vilket jag reppar upp utan problem. Men som sagt, varje gång jag försökt på 30kg så har det varit tvärstopp. Men inte idag, äntligen fick jag upp dem och hela 4 gånger också. Gick runt med ett stolt leende resten av passet, haha :)

Ryggen känns bara när jag sitter, vilket jag försöker undvika så gott det går. Men just nu sitter jag och då känner jag av den också. Men det är ju helt omöjligt att inte sitta.

Bra träning = glad Nina!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar