onsdag 27 februari 2013

Puerto Rico - Kanarieöarna

Ja, så då va då en veckas semester över alldeles för snabbt. Det enda som inte gick snabbt på denna semester vad flygresorna. Emilija var verkligen jättegnällig och JÄTTEtrött. Men vad kan man begära av en liten tjej på 1,5 år? Jag tyckte hon skötte sig jättebra ändå, annat med Damir. Han är 30 år och skötte sig ungefär som Emilija, haha. Hans tålamod är nog det sämsta i hela världen. Men men, han är rätt bra ändå, trots otålighet under flygningar :)

Som vanligt så blir jag krasslig av flygplansluften, nästa gång jag flyger så ska jag fan ha polotröja och mössa på mig. Kände direkt första morgonen att halsen inte var som den skulle. Tyvärr blev det inte som det brukar, att det går tillbaka direkt och aldrig bryter ut. Nej nej, denna gången kom förkylningen från helvettet. Men jag är ju 100 gånger hellre förkyld i värmen än hemma i kylan. Så det fick gå ändå, Alvedon hade vi med oss som tur var.

Det var väl det dåliga med resan, sen har det vara varit hur bra som helst. Soligt och varmt, god mat och mycket mat. Massa drinkar från poolbaren. Jag varvade Mimosa (champagne och apelsinjuice) och röd Martini, mums!

Det har verkligen varit en underbar resa med min lilla familj. Bästa bästa!













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar