torsdag 7 februari 2013

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa


Idag ringde dem från kommunen och berättade att Emilija får plats på den förskolan vi valt redan i maj. Vi har ju egentligen sökt så hon kunde börja i mars och vi börja jobba i april igen, men vi fick besked att hon inte skulle få plats förs i augusti. Men nu ringde dem alltså och frågade om vi har möjlighet att vara hemma med henne till maj. Och det har vi ju då :)

Gud vad jag glad jag är för detta. Jag tror inte det tar 5 minuter ens att gå till förskolan och så har hon sin kusin Filletotten där också. Helt perfekt!

Idag märkte vi att hon förstår juggespråket också. Damir pratar ju bara deras språk med henne när han är hemma om dagarna. Han frågade henne var hennes strumpor var, då gick hon och hämtade först den ena och sen den andra. Haha, 15 månader gammal och kan redan bättre jugge än mig :)

Har börjat lite smått att skriva en packningslista tills vi åker. Är så rädd att vi ska glömma nåt viktigt. Har fått lite tips på facebook, vad som kan vara bra att ha med. Myggnät bland annat, det hade jag aldrig tänkt på själv.

Har ni några bra tips så lämna gärna en kommentar.

Tack!



 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar