fredag 1 februari 2013

2 km



Idag ökade jag på till 2 km på bandet. Det går sakta men säkert framåt. Nu ska jag springa 2 km några gånger innan jag ökar på lite igen. Det ska allt gå bra det här, det har jag bestämt mig för.

Imorn ska jag och Damir träna ihop för första gången på länge. Det ser jag verkligen fram emot. Vi ska köra armar vilket vi båda gillar, så det ska bli riktigt skoj.

Idag körde jag axlar och det gick riktigt bra. Känner mig faktiskt i bra form trots mens och obefintlig diet. Väldigt skönt att kunna känna så när jag inte kör så hårt med nåt annat än träningen :)
Men det kommer det också. När jag får tillbaka lusten och gnistan för diet så kommer jag köra stenhårt.
Då kör vi en ny utmaning här på blocken. Kanske en bitch 2013-utmaning ;)

Men nu ska jag ta min trötta kropp och bege mig till sängen. En man vid namn Lars Keppler väntar på mig där. He he he.

God natt på er mina vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar