fredag 15 februari 2013

Morgonpromenad

Lyckades precis släcka ner hela gymmet i tron att jag var ensam och i hopp att få igång ljudanläggningen. Jag var inte ensam och inte fick jag igång nån musik heller.
När jag tände igen möttes jag av en förvånad blick.
- Oops! Sorry..
- ingen fara. Jag gjorde samma sak. Fast jag var ju iofs ensam.

Man kan ju iofs undra varför vi båda vill ha igång ljudet när båda två stoppade i sina lurar direkt när konversationen var över?

Haha, djupa funderingar så här på morgonkvisten :)

Fredag idag, har inte sovit mycket i natt. Hur trött som helst i soffan men väl i sängen kunde jag inte somna. Sanslöst irriterande. Vid 02 ställde jag fram larmet en timme.
Fredag idag som sagt, jobba några timmar efter det här, ikväll är det årets sammandrabbning av släktbowlingen. En mycket prestigefull tävling där jag i två år nu inte kunnat delta ordentligt. Sjukt olägligt att dra på mig ett ryggskott så här precis innan. Men förhoppningen är iaf att kunna ro hem pokalen till vårt hem igen. Jo jo, vi har till och med en vandringspokal med varje års vinnare ingraverat :)

Nu har 16 minuter gått så nu är "uppvärmningen" klar och jag ska speeda på lite här.

Ha en bra fredag nu där ute!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar