måndag 11 februari 2013

Idag har jag äntligen köpt nya skor

 
 
Jag köpte ju nya löparskor i somras/höstas men dem har varit för stora sen dag ett. Men dum som jag är så tänkte jag att de kommer säkert passa bättre snart. Eller nåt... Istället har jag mest använt mina gamla skor. Inte speciellt smart men idag köpte jag äntligen ett par nya löparskor.
 


De får högsta betyg!
Över en timme på bandet och inget skav eller ont alls. Underbart!

De gamla (som inte alls är speciellt gamla) har jag lagt upp på Tradera i hopp om att inte gå allt för mycket minus på dessa skoköp :)

Lång cardio, lite bröst och mage bestod dagens träning av. Jag gjorde illa ryggen igår och har väldigt ont idag. Det är nån muskel över vänster skinkan som gör ohyggligt ont. Har inga problem alls att traska, men sitta ner och lyfta på vänster ben gör skitont.
Hoppas på att det går över snabbt så jag kan testa skorna på riktigt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar