torsdag 7 februari 2013

Det börjar ta sig.....

Sa pyromanen.... :)


En dag ska jag vara lika glad i att ta bilder på mina lår som jag är att ta bild på mina axlar :)
 
"Putet" under naveln är inte borta, men det är bättre iaf :)


Knu......handtagen finns kvar (med flit) Haha, nej då, men det gör inget.


Så himla lätt att få till en bild på baksidan. Not!


Nöjd tjej :)

Har jobbat idag och fick inte till någon morgonpromenad så det fick bli 60 minuter på gymmet istället. För att inte "fuska" med cardion så började jag med den och körde styrkan sist. Annars vet jag precis hur jag funkar. Styrkan är så himla mycket roligare och det blir lätt så att för att hinna hem i tid så nallar jag lite av cardion och inte av styrkan. Men inte nu inte, nu är det fokus på förbränning och då får man se till att ta till dem knep man kan. Mot sig själv, haha!

 
Har skött kosten bra idag också. Hamnade på lite mindre idag och det beror nog på att jag åt mitt vanliga (tråkiga) mellanmål. Bara kesella, funlight och lite nötter. Bär och banan blir ju lite fler kalorier.
 
Måndag: in 1560 ut 2621 = 1061
Tisdag: in 1610 ut 3011 = 1401
Onsdag: in 1610 ut 2898 = 1288
Torsdag: in 1545 ut 2705 = 1160
 
Nästan 5000 kcal minus på 4 dagar. Det är bra! :)
 
Kör bara kör!!!
 
 
 


4 kommentarer:

  1. Jag är så himla imponerad av dig!Dela med dig av din träningsmotivation, tack :)
    Jag har så otroligt svårt att komma igång, och ännu mer nu under vintern då vädret gör att jag helst bara vill gömma mig under täcket och definitivt inte gå ut och motionera, haha.
    Ville bara säga att du är grym! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. *delad*
      Hehe, hoppas våren kommer snart. Allt blir lättare då. Är väldigt väldigt less på snö och åter snö nu.

      Tack snälla för kommentaren, jag tror inte du förstår hur mycket det peppar mig :)

      Radera
  2. Härligt att det händer saker :) så roligt för ja önskar jag hade din passion för gymmet men jag tar ju hellre en löprunda ! Kan gärna fixa ett gratis pass på Friskis så du kan ge lite inspiration på gymmet! Kram Karin

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, jag önskar jag hade lite mer passion för löprundorna. Men jag kör ju iofs fortfarande rehab och hoppas att jag till våren kan köra utomhus med lite längre rundor.
      Variation är det bästa :)

      Säg bara till så kör vi ett pass. Skulle vara jättekul :)

      Radera