tisdag 5 februari 2013

Hungrig som en varg



Usch och fy vad jag har varit hungrig idag. Det började vid 15-tiden när det var dags för mellanmål. La in middagen i appen redan då för att se vad jag kunde äta till mellis för att fortfarande hålla mig inom gränsen. Jag kunde öka på från 150g till 200g kesella iaf. Mixade den med lite bär, hallon, banan, kanel och funlight. Det blev så sjukt gott så det kommer bli mitt mellis fler gånger. Men jag får nog återgå till mina 150g så jag får äta lite mer till middagen istället. För 120g efter träningen är fasen inte kul. Inte idag iaf. Jag var fortfarande hungrig när jag hade ätit upp, hur kul är den? Men men, nu blir det lite tuggummi resten av dagen och så är det ju snart frukost igen :)

Höll mig till ynka tre övningar idag också, eller nääää, nu när jag skriver kom jag på att jag körde ju tre snabba set på en fjärde övning också. Men det gick så fort så det gjorde inte så mycket, hann med mina 45 minuter cardio ändå och det är ju det som är det viktiga. Idag har jag även varit ute på en promenad, så det har varit en väldigt bra träningsdag.

ca 13.30
45 minuter promenad i snökaoset
16.30
25min på bandet, 2km jogg , inkl lång uppvärming
17.00
4 övningar bröst
16.25
20 minuter på crossen.

Sjukt effektiv!

Idag körde jag bänkpress i Smithen och tog personbästa. Om man nu får räkna det eftersom det var just i Smithen. Men det var kul iaf, 55kg pressade jag upp 2,5 gång :)

Nu ska jag ta mitt dagliga bad med sällskap av min nya ljudbok "Fjällgraven".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar