onsdag 23 juli 2014

Årets varmaste dag?

Jag hade ingen aning om att man kan utfärda klass 1 varning för att det är varmt ute. Men det kan man tydligen och det har dem gjort idag. Så jag gissar att det är årets varmaste dag iaf :)
Hade tänkt mig en lunchpromenad idag men det var tusan för varmt för det, så absolut ingen träning idag. Hmm, det känns ju sådär om jag ska vara ärlig. Känslan efter ett pass och även känslan så här på kvällen när man vet att man kört ett hårt pass är en mycket bättre känsla än när man inte tränat. 

Men ikväll fanns inte tid för träning, mamma och pappa hade bjudit in för grill med hela storfamiljen. Damir hämtade mig vid 15 på jobbet och sen bar det ut till Gillberga. Sjukt god mat, massa bad, vattenkrig och härligt familjehäng. 
Nu när vi kom hem ikväll så började jag packa lite smått. Eller tanken  var lite smått iaf men jag har i stort sett klar. Och självklart känns det som jag glömt nåt men ändå packat ner för mycket :)
I stort sett bara hygiengrejer kvar, nån kjol och ett par byxor också. Sen så....!

2 kommentarer:

  1. Ja det är onekligen varmt! Jag har badat typ varje dag för om jag bara duschar är jag sjöblöt bara någon minut senare :P
    Vad skönt att vara något sånär klar med packningen, jag ska packa idag/imorgon, liiite stressad ;)
    Ser verkligen fram emot att få spendera mer tid med er och att prova slivitza(?) :)
    Kram 💕

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, jag är ju en badkruka så jag kan bli väldans varm innan jag doppar mig :)

      Man packar alltid med för mycket men har ändå glömt nåt :) Det är bara så det är.

      Klart vi ska dricka slibovica ;)

      Radera