söndag 6 juli 2014

Fredag...

Dålig uppdatering dem senaste dagarna, men nu så... Ett för varje dag denna underbara helg. Eller vi börjar såklart med fredag som började helt underbart med strålande sol från start. Helt sjukt vad humöret ändras bara solen skiner. Trots att min cykeln blivit stulen och jag fick traska ner på stan så var humöret 1000 gånger bättre fredag morgon.
 En jobbdag som kändes som den aldrig skulle ta slut. Sista jobbdagen innan del 1 av min semester, plus att det väntade AW direkt när vi slutade. Piffade till mig lite på jobbet sen liftade jag och Carl med vår VD och ekonomichef in till stan. Alla är verkligen en i gänget när vi ses utanför jobbet, jag älskar den biten med vårt företag. Underbart stämning på Oleary´s hela kvällen lång :)

Jag och Gunilla fick springa genom halva stan för att hinna med nattbussen som tydligen gick från en helt annan busshållplats än vad den gör dagtid. Men vi hann och jag klev av i mörkret ute i Gillberga strax efter 01. Mamma var barnvakt eftersom Damir jobbade natt. Så jag tyckte det var smartast att åka direkt ut på plats så jag kunde vakna upp utan att behöva tänka på bilkörning för att ta mig till skruttas.  En helt perfekt kväll, tack alla inblandade ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar