onsdag 2 juli 2014

Halva veckan avklarad...

Två ynka dagar kvar till en semestervecka. Tvåååååååå!
Den senaste veckan har jag verkligen tappat gnistan, skitjobbigt när man brukar vara full med energi. Men den bara finns inte just nu. Det är väl bara bita ihop och knata på, snart vänder det!

Idag kom jag iaf äntligen ut på en löprunda, mina två dagar löpning i veckan har liksom skitit sig totalt. Ikväll var första rundan sen Å-loppet och det var ju nästan 3 veckor sen och innan det var det ytterligare en vecka sen jag sprang. Så två löppass på 4 veckor, jösses!!!
Aja, ikväll sprang jag iaf en runda på 5km och är ju inte ett dugg förvånad att det kändes tungt. Men det är bara bita ihop här också så kommer det snart kännas lättare igen.

Körde tre olika magövningar när jag kom hem. Tre övningar, tre set  på varje övning och 15 repetitioner i varje set.

Nu ska jag ta ett bad och sen ska jag soooooooooooooooooooova!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar