söndag 13 juli 2014

Saltsjöbaden och äntligen en träff med Humsi

Japp, semester del 1 fortsätter leverera. Vi bokade Grand Hotel Saltsjöbaden för en natt och åkte mot Stockholm efter frukost igår lördag. Klarblå himmel och inte regn som typ alla väderappar hade informerat om. Skönt när dem har så fel :)

Hotellet låg helt fantastisk vid vattnet, riktigt fint. Men annars var faktiskt inte hotellet nåt att hurra för. Det var mest fint på ytan men rätt slitet inuti och frukosten var absolut inget märkvärdigt. Vi kanske har blivit lite bortskämda med riktiga Grand Hotel :)

Men vi har haft det jättebra verkligen. Vi åt både lunch och middag på Holmen Kök och bar, en liten restaurang på bryggan. Urtrevlig personal och god mat, så det kan jag verkligen rekommendera till er som gör ett besök i Saltis.

Bildbomb.....!









Direkt efter utcheckningen idag så styrde vi bilen mot Värmdö och Humsi. Även kallad Emma :) Gud vad jag saknar den tjejen, vi var som Humle och Dumle under säkert 3 års tid i sthlm. Vi har gjort så jäkla mycket kul ihop men i och med att jag flyttade till Eskilstuna så har det blivit lång tid mellan träffarna nu. Men vi pratar ofta i telefon och när vi väl ses så känns det som tiden stått lite still.
Idag hälsade vi henne och familjen i deras nybyggda hus och det var verkligen helt SJUKT VACKERT!!! Jag är så himla glad för deras skull, vilket jäkla hus!!!
Men hus eller inte, jag fick äntligen träffa min Humsi igen ♥ ♥ ♥

1 kommentar:

  1. Verkligen kul att ses, men nästa gång så vill jag ha en längre dejt :) Puss

    SvaraRadera