lördag 12 juli 2014

Torsdag - fredag

Jag och min kollega/vän/löparcoach bestämde förra veckan att vi skulle ta med oss barnen till Sagostigen. I torsdags var det dags och även Hanna följde med med sin brorson Harry.
Det var en väldans många år sen jag var på Sagostigen men det var faktiskt precis som jag kommer ihåg det. Eller lekparken kanske var lite större än jag minns men annars så var det sig likt.
Barnen var helt underbara hela bunten, Mickes tjejer tar så fin hand om Emilija ♥
Det blev en dag fylld med massa lek, sagor, en skräckblandad förtjusning på hästryggen, studsmattor, hoppborg, picknick på filten, teater och massa mer roligheter.




När vi var klara med Sagostigen så åkte jag, Hanna, Emilija och Harry direkt till Hannas morfar i Skebokvarn där vi skulle grilla på kvällen och även övernatta. Vilket underbart ställe precis vid vattnet. Man kunde bara sitta och avnjuta den fantastiska omgivningen. Harry och Emilija lekte jättebra tillsammans, inte ett enda gräl :)





Vid lunch idag åkte vi tillbaka till Eskilstuna och äntligen fick jag träffa mitt stora hjärta. Har inte setts så mycket den här veckan och jag har faktiskt saknat honom. Nu har han semester och var på ett strålande humör. Vi åkte direkt ut till Gillberga och la oss vid poolen. 

Ikväll gav jag mig även på det där med löpning gen och det kändes verkligen KANON! 7km i jättehärlig omgivning, helt tyst och lugn på landet. Solen sken men det var rätt mycket skuggpartier på rundan så det gic bra ändå. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar