onsdag 13 augusti 2014

Första dagen på jobbet och helt slut redan nu :/

Måste bara börja med den bilden jag gillar bäst från semestern, tycker den blev jättebra denna här :) Kärlek ♥
Här åker vi häst och vagn i den jättefina parken Ilidza som ligger precis utanför Sarajevo. 

Idag har jag som sagt jobbat min första dag och jag tycker det gått kanon. Det gick bra att komma upp i morse och jobbet har flutit på jättebra. Men nu...... Alltså jag är så trött så jag nog skulle kunna somna sittandes här i soffan. Och gissa vad.... Jag har min kära träning kvar för dagen och idag ska jag ut och jogga för första gången på tre veckor. Yippiiiiiii!

Men jag måste verkligen ta mig ut, nu börjar verkligheten komma ifatt mig och de där semesterkilona går liksom inte att blunda för längre. Nu ska de vanliga arbetskläderna på igen och det är ju helt ok om man kan andas nån gång under dagen iaf. Som kläderna sitter nu så får jag andas när jag är på toa typ och har knäppt upp byxorna. Nä men skämt och sido så är det ett måste att ta tag i det här nu. Semestern är över och jag har två veckor kvar tills jag ska springa en mil på Blodomloppet. EN MIL!!! 
Jag tänkte ge mig på 6km ikväll och bara se om det funkar. Bryr mig inte om tempo eller nåt, utan bara få några km under fötterna :)

Jag har jordens träningsvärk i baksida lår sen mitt och Malins pass igår, en skön smärta för det visar att nu är jag igång igen. 

Men ja... Det var ju det där om att komma upp ur soffan först :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar