söndag 17 augusti 2014

Helgerna bara rusar förbi...

Ikväll gick jag och Emilija över till min syssling Catrin och hämtade lite ytterkläder till i höst och vinter. Emilija ville självklart hoppa lite och jag kunde inte sluta skratta åt henne. Min lilla trollunge ♥
Jag behövde verkligen komma ut på en liten promenad, har legat hemma lite småbakis hela dagen. Usch för att bli så här seg dagen efter party. Huvudvärk, trött och allmänt obenägen att göra nånting alls. 


Igår var det den årliga kräftskivan med släkten, supertrevligt och supergott. Jag hade köpt 1/2 kilo svenska kräftor och det är verkligen enorm skillnad. Men det är ju även enorm skillnad på priset också. 
Lite lekar och tävlingar som vanligt, alltid lika kul när alla vinnarskallar ska "leka". 

På kvällen skjutsade Damir mig till Hanna och Marcus som precis kommit hem från Mallis. Så där fortsatte vi vindrickandet och spädda ut dem med lite drinkar. Sen ner på stan där Damir jobbade i dörren. 
En riktigt trevlig kväll ute men det känns verkligen att hösten är på g. Det var väldigt kallt på kvällen :(
Innan kräftskivan tog jag med mig lillskruttas och körde ben på gymmet. Hon är så duktig och sköter sig riktigt bra så man kan träna i lugn och ro utan stress. Jag körde ett benpass med bensparkar, liggande press, raka marklyft och sittande baksida. 

Finns inte ord för min kärlek till denna lilla tjej ♥ ♥ ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar