torsdag 14 augusti 2014

Missade träningen idag :(

På grund av taskig planering och ännu taskigare minne så blev det ingen träning idag. Jag hade massage bokad 17:30 idag och efter att ha gjort misstaget att träna efter en massage så fick jag helt enkelt skippa träningen idag. Hade jag planerat bättre kunde jag iaf tagit en promenad innan. Men näe, idag blev en vilodag helt enkelt. Har ju iofs kört på bra med träning första veckan så en vilodag har känts helt ok idag :)

Jag och Emilija åkte och tittade på lite vinterkläder som jag hittat på annons. Vi köpte jacka, termobyxor, fodrade stövlar och så fick vi ett par vantar på köpet. Har även hittat ytterligare ett set ytterkläder så hon har dubbel uppsättning. Vanliga kläder har hon gott om men ytterkläder behövdes verkligen så det var perfekt att jag hittade några annonser med kläder i stl 98 :)
Ikväll har jag anmält Emilija till KnatteSkutt som är idrott och dans för barn mellan 3 och 7 år. Så torsdagar 17:00 ska det lekas idrott. Jag tror hon kommer älska det!

På lördag har vi kräftskiva med släkten så jag passade på att köpa ett storpack med kräftor på Netto. 2kg för 149kr och med 2 kg så kan man tjuvsmaka några redan imorn :)
Jag älskar kräftor, jag kan äta hur många som helst. Oftast är det inte att jag är mätt som är anledningen till att jag slutar äta utan det är att läpparna är alldeles trasig av allt sugande på de där skalen, haha!


Nu en dusch och sen ska jag soooooova. Har inte sovit så bra den här veckan så nu vill jag verkligen få en skön nattsömn. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar