tisdag 5 augusti 2014

Bosnien igen...

Här har ni bloggvyn för kvällens inlägg :)

Vi kom precis tillbaka till huset efter en vecka i Herceg Novi, Montenegro. Vi åkte strax efter 08 imorse och kom hem för inte ens en timme sen och sträckan var exakt 29,5 mil. Det är inte direkt svensk motorväg här inte. Högsta hastigheten idag var 80 och det i sammanlagt 2 min. Haha, det är galna vägar upp och ner i bergen. Sen ett sånt sjukt oväder med åska, blixtar, spöregn och hagel. Vidgick till och med stanna vid vägkanten en stund. 
Jag har nog aldrig längtat så mycket efter en bil med automat. Jag har typ kramp i båda benen efter allt jäkla gasande, bromsande och växlande! 

Men veckan vid kusten har varit underbar! Vi bodde 30m från stranden och havet har varit ljummet hela veckan. Kokheta dagar, sol och bad hela dagarna. Helt fantastiskt! 




Nu ska jag lägga mig på sängen en stund och lyssna på slutet av Zlatans självbiografi. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar