måndag 11 augusti 2014

The only workout you´ll regret is the that didn´t happen...

Idag ville jag verkligen inte träna, jag har känt mig hängig och vetskapen att jag har två pass imorn gjorde valet väldigt lätt att krypa upp i soffan istället. Plus att jag traskade i en pw i morse också. 
Men när Damir kom hem från gymmet och såg att jag inte var redo att åka utan satt i soffan istället så sa att att jag garanterat kan köra nånting trots att jag är lite hängig och att jag sällan ångrar mig efteråt att jag tog mig till gymmet. 
Och han har ju så rätt, oftast är det när jag är opeppad men ändå tar mig dit som jag får till så där riktigt bra pass. Så jag åkte till gymmet och körde ett ryggpass. Inget jättehårt pass men jag körde igenom ryggen ordentligt med fem olika övningar. Och ja... Jag ångrar inte för en sekund att jag åkte till gymmet ikväll :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar