fredag 6 mars 2015

Badanka!


Nåt som inte ändrats under min bloggpaus är mitt badande. I stort sett varje kväll blir det ett dopp i karet. Love it! 

Det finns inget och är nog inte planerat för nåt badkar heller i vår nya lägenhet. Men jag ska använda all charm jag kan frambringa för att få dem att sätta in ett badkar till oss. Jag är till och med villig att betala karet själv om de fixar med blandare och sånt där. Håll tummarna att jag lyckas med mitt uppdrag för jag vet helt ärligt inte hur det skulle gå utan badkar :(

Det är fredag och som de flesta fredag så är jag helt färdig. Lyckades ta mig igenom ett inte allt för överambitiöst styrkepass efter jobbet. Men jag var där iaf och fick ihop 10 set benböj i Smithen, breda och smala. 8 set triceps och 8 set biceps. Avslutade med några set flies. 

Men nu är det badet som gäller och sen tänkte jag nog se om man kan slå korthetsrekord i serietittande. Tror nog att det kan bli rekord i hur snabbt man kan somna i ett avsnitt :)

Hoppas ni får en härlig helg med massa skön vårsol. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar