torsdag 12 mars 2015

Idag kände Damir minikluttas i magen för första gången :)

(bilden är lånad från google) 

Det här med att känna sin bebis röra sig i magen är en rätt obeskrivlig känsla. Man blir liksom medveten på ett helt annat sätt att det faktiskt finns en familjemedlem till här fast vi inte ser den än :)
Extra kul när den även vill röra sig lite så Damir också får känna. Emilija är alldeles för otålig för att sitta still med handen på min mage tillräckligt länge för att hinna känna nåt. Men snart kanske även hon kan känna, ska bli kul att se hennes reaktion :)

En blandad dag idag. Det är inte ofta jag är jäkla less på mitt jobb men idag var en sån dag. Jag kommer inte vidare i nåt av det jag har att göra. Är framme vid ett beslutsfattande eller nåt som är beroende av nån annan än mig på typ allt jag håller på med. Jag är inte så bra på att jobba utan att ha nåt att jobba med, blir rastlös och tiden kryper ju fram. Näe, lagom är bäst!
Imorn är det fredag och jag hoppas på riktig fredagsfeeling på jobbet. Den börjar iaf bra med gofrulle med Carina för att sen fortsätta med en golunch med resten av kollegorna. 

Imorn blir det träning efter jobbet, har vilat idag så imorn ska det finnas energi igen. Damir berättade just att vi kör rygg på lördag så allt utom rygg imorn då :) Samma upplägg som förra veckan. 
Igår hade jag mitt RPM-pass och klassen var nästan full så stämningen var ännu bättre än vanligt. Jag kände att jag nog tog ut mig lite mer än vad jag kanske borde. Kände mig helt matt och till och med sjuk på kvällen. Men vilar ju ikväll och mår redan bättre. 

Idag skrev vi kontrakt på nya lägenheten, vi har den från 1/5 men betalar från och med juni eftersom vi har uppsäningstiden tills dess i den här lägenheten. När vi skrivit klart så åkte vi direkt och kikade hur långt dem har kommit med renoveringen. Den kommer bli så himla fin, känns helt galet!
Vi fick en nyckel redan nu så vi kan gå dit och planera tapeter mm. 
NJ Elinstallation står högt upp på populärlistan just nu :)

Nu blir det lite tv och ett avsnitt av Vikings innan jag kryper ner och inväntar fredag. Hoppas ni mår bra där ute ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar