söndag 5 maj 2013

En härlig dag i solen

Nu fick jag tjata till mig datorn för att kunna skriva ett inlägg. Damir har köpt nåt passboard till NBA-slutspelet. Så jävla tråkigt, jag fattar noll av basket. Eller jag fattar ju hur det går till, men tjusningen med basket fattar jag inte. Men han är iaf överlycklig (förutom när jag vill låna datorn lite förstås).

Idag hade jag tänkt ta med skruttan på kosläpp i Julita, men när jag kollade vägbeskrivningen innan vi skulle åka så stod det att det var fullt :(
Eftersom vi var redo att åka iväg så drog vi ut till mamma och pappa istället. Vi var inte inne en enda minut, så jäkla härligt!
Emilija älskar att vara ute, hon börjar till och med gråta när hon tror att hon måste gå in. Hon kommer älska dagis :)





 
Har tränat på bra men kosten har varit katastrofal de senaste dagarna, eller rättare sagt de senaste veckorna. Jag har kört bra några dagar i veckan, men ätardagen har blivit 2, 3 och till och med 4 ätardagar. Tänk om jag hade lika lätt för att dieta som jag har för att träna. Tänk vad bra det vore. Men imorn börjar jag jobba igen och det innebär rutiner. 7 veckor till semester och då ska jag ha gått ner några kilon. Det här duger inte och på semestern kommer det bli mycket mat och sötsaker, så jag måste ner innan den.
Så nu blir det EN ätardag i veckan i 7 veckor. En, one, uno, jedan... En!!!
 
Blir arg och besviken på mig själv när jag bara ballar ur så här som jag gjort nu. Jag vet inte ens vilken dag tillbaka som jag INTE åt nåt godis på. Helt ärligt, varje jäkla dag har det varit nåt litet iaf. Oftast mer än litet också. Damn it!
 
Men nu ska jag fånga upp det skjunkande skeppet innan the botten is nådd.
Kör bara kör!!!
 
(Nu suckar Damir här bredvid så jag antar jag måste lämna tillbaka datorn för husfridens skull).
 
Kram på er.
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar