onsdag 15 maj 2013

Inte på topp idag

Kan inte sätta fingret på vad det är men nåt är det. Känner mig på lite smådåligt humör idag. Eller ikväll iaf. Träningen kändes sådär och jag är sötsugen och vill bara äta äta ÄTA!!!
Fuskade med lite choklad, schweizernöt, mums! Dock klarade jag min budget, eller ok, 1314kcal. Jag har gått över med 14 kcal, men det skiter jag i!
Men helst skulle jag ju vilja vräka i mig hela chokladkakan och svulla till det rejält, mest bara för att jag tycker synd om mig själv. Det finns absolut ingen anledning till att jag tycker synd om mig själv, idag är bara en sån dag.

Sitter i nattlinne redan, nerbäddad i soffan och tittar på min nya serie Vampire diaries. Är på avsnitt 7 och jag gillar den. Vi har reggat oss på netflix så jag kan kolla från mobilen också. Perfekt! 79kr per månad och första månaden är gratis. Har inte kikat runt så mycket än, men det mesta i serie- och filmväg verkar finnas.

 
Tillbaka till träningen. Idag var det styrkepass B på schemat. Som sagt inte speciellt peppad och det kändes genom hela passet, men jag körde på mina 4 varv och jag svettades och tog i. Men känslan var inte där. Skulle verkligen vara kul att ha nån att köra dessa pass med.
 
Aja, imorn står det aktiv vila på schemat. Vi får se om jag vilar imorn eller om jag vilar nån annan dag istället. Resten av veckan:
Fredag: löpning inkl. 8 intervaller
Lördag: styrkepass A
Söndag: Aktiv vila
 
Ställde mig på vågen imorse, den visade 77,4. Ner 0,6 sen i fredags, tjohoooo! :)
 
Nu ska jag fortsätta min självömkansdag och trycka på play igen. Snart börjar Grey´s också :)
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar