tisdag 7 maj 2013

Hungrig tisdag


Idag har varit en jobbig dag att hålla kosten, verkligen urjobbig! Både hungrig och sötsugen typ hela dagen :(
Redan mellan frukost och mellanmålet så knorrade magen högt. Sen har det bara fortsatt så och efter jobbet så har jag varit jobbigt sötsugen också.

När jag handlade så fick jag syn på min gamla favoritglass Twister. Jag har läst på nån av alla träningsbloggar att den glassen är helt "ok" när man dietar. Tog ju självklart upp den för att iaf kolla energiinnehållet och ynka 70 kalorier innehåller den. Som hittat! Haha, det hade jag råd med i min kaloribudget så den fick stilla mitt begär för stunden.
Känns ju riktigt bra att en glass jag verkligen gillar inte är helt jätteonyttig iaf.

Sånna här "jobbiga" dagar känns det verkligen extra skönt att ha lyckats hålla kosten. Kommer lägga mig stolt över mig själv :)



Idag har det varit sommarvärme ute. Jag och skruttan höll till på balkongen en stund på eftermiddagen. Helt underbart ju!
Tänk om man kan få lite färg på sin bleka hud nu kanske, haha!





 

Hade tänkt springa idag men kände inte ett dugg för det. Benen kändes tunga och jag hade inte lust alls. Så jag tänkte om och tog en långpromenad till gymmet istället. Rygg/biceps och det gick så j-vla bra!!!
Körde tungt på ryggen och fick bra kontakt i biceps. Lyckokänslan var total när jag knatade hemåt igen :)
 
Det känns att jag har svullnat lite, främst på mage, rumpa och lår känns det. Men håller jag bara i det här så kommer det släppa rätt snabbt tror jag nog. Hoppas jag iaf.
 
Imorn ska det springas om det inte regnar allt för mycket. Då får det bli benträning istället.
 
Kör  bara kör!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar