måndag 6 maj 2013

First day done!



Jag tror verkligen jag kommer trivas så himla bra på mitt nya jobb. Känslan så här efter första dagen är bara helbra. Verkligen helbra! Det är ordning och reda, PRECIS som jag vill ha det.
Imorn ska jag träffa VD och fotograferas, så får väl gå upp en 5 minuter tidigare och försöka bli lite snygg :)

75% är min tjänst på så min arbetstid kommer vara 8-14.30. Underbar arbetstid, inte för tidigt och inte för sent. Efter sommaren så ska Damir gå ner lite i arbetstid så jag håller en fot kvar inom socialpsykiatrin för att kunna kompensera lite mer sen. Kommer ju iofs ta pass redan nu för jag tycker om det jobbet så mycket.
Ska även fiska lite efter nåt mer extrajobb, typ sitta i kassan på krogen vore skitkul :) Hoppas på nåt napp där.

Skruttan har ju också haft sin första dag idag. Förskolan är hennes grej. Eller ja, första två minuterna hade hon tydligen gråtit tröstlöst men sen hade hon totalstruntat i Damir och gått loss på båda lekkompisar och leksaker. Det gick tydligen så bra att hon ska få vara lite själv redan imorn. Damir får då snällt sitta i ett annat rum och låta skrutt köra sitt race själv :)
Stolt mamma!

En fläskläpp har hon också lyckats ordnat sig första dagen. Tur hon är en hårding!

Min status på facebook i detta nu är:

Jag har haft en riktigt riktigt bra förstadag på nya jobbet.
Emilija älskade första dagen på sin förskola.
Damir är överlycklig för alla grymma play offs i NBA.
Våren är här!
LYCKA! ❤


Stämmer så bra, är så himla glad att få ha en sån här bra känsla i kroppen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar