torsdag 9 maj 2013

Ledig dag = jobb :)

Japp, klockan ringde 06 idag också. Hade skrivit upp mig på jobb inom äldrevården. Var trött i både kropp och knopp, men mina söta tanter och gubbar gjorde min dag riktigt bra. Plus att mina byxor blir större och större :)

 
Damir håller mig uppdaterad om vad som händer här hemma medans jag är borta. Haha, vet inte om det är av omtanke eller om han bara vill göra mig avis :)






 

Efter jobbet så åkte jag och Emilija ut till mamma och pappa. Hon älskar att vara utomhus så vi är rätt ofta där ute nu. Hon har ju världens bästa mormor och morfar också. Hon är så trygg med dem och det värmer verkligen hjärtat när jag ser hur hon är med dem ♥






Imorn är det mitt nya ordinarie jobb igen. Hoppas jag kommer ihåg nåt av det jag lärde mig måndag - onsdag. Min "lärare" är nämligen ledig så jag får sitta själv vissa delar av dagen. Men det ska jag nog allt klara av, känner mig peppad som tusan på att visa vad jag går för på det där stället :)

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar