måndag 20 maj 2013

Sammanfattning av helgen

Har  varit dålig på att uppdatera bloggen denna helg. Så det får bli ett litet potpurri av bilder.

Ett nytt linne på väg till gymmet. Jag gillar min överkropp nu och det är så jävla kul att kunna säga så om mig själv :)


Tränade på bra hela helgen. Jobbade i lördags men hann med mina pass ändå.

Fick lov att byta ut mina skor eftersom dem hade pajat i "nätet" vid stortån. Sjukt irriterande då jag älskade dem skorna. Men fick dessa rosa skönheter istället och dem är minst lika sköna :)
Tog dem på en provtur redan samma kväll och de skavde inte nån stans.



Min älskade fästman kan somna på dem mest konstiga ställena i dem mest konstiga ställningarna. Denna gång på golvet framför tvn med foam rollern som huvudkudde. Kan ju inte var skönt nån stans det där.

I lördags hade jag ätardag och då fick PWOn bestå av lite naturgodis. Mums!


PWOn funkade bra för jag var helt slut efter passet. Fick sätta mig en stund utanför gymmet och vila innan jag åkte hem för att fortsätta vila. Bra pass!


I lördags eftermiddag tog vi med oss Skruttas till en relativt nyöppnad restaurang här i stan. Kalas. Det var kalasgott! Haha, så jävla torr jag vet. Men det var riktigt bra mat. Italienskt kök, Damir tog en pizza och jag åt pasta. Riktigt riktigt gott!

Fina Emilija ♥


I söndags åkte jag och Skruttan och hälsade på Jonas i Flen. En barndomskompis till honom var också där. Sjukt kul att träffas igen så här efter 10 år, minst!


Igår tände vi även grillen för att grilla hamburgare. Grymt goda från Lidl, kan varmt rekommenderas. Jalapeno- och marockosmak var det på dem.


Åka tvättkorg hemma hos moster och Thomas var fantastiskt roligt!



Igår kväll hade jag bokat att springa med Sarah, men hon fick förhinder, men däremot hookade jag upp med Malin istället. Hade inte nån direkt jättepigg känsla i kroppen men Malin tyckte vi skulle köra på milspåret och så gjorde vi, med förbehåll att jag skulle gå när jag inte orkade springa mer. Vi klarade hela milen :) Eller ja, lite stop blev det ju när det blev för snårigt så man inte kunde springa, men det var inte speciellt mycket. Så jag sprang i stort sett hela milen och det kändes mer än kanon! Jag var så himla glad hela kvällen sen. Tack igen Malin!

 
En bra helg med massa träning och härligt umgänge med den bästa lilla familjen jag har ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar