måndag 27 maj 2013

Milen IGEN!!!!



 
Ååååh, jag är så himla överlycklig när jag klarar milen. Andra gången nu på andra försöket, tjohooohooohohoho!!!
Idag trodde jag faktiskt inte att jag skulle klara det med tanke på fest och cigg i helgen, men det gick :)
 
Förbättrade tiden lite sen förra gången också. Men iofs bryr jag mig inte så mycket om tiden just nu, huvudsaken är att jag tar mig runt.
 
Jag försov mig imorse och hann inte äta min gröt. Fick dricka en shake på vägen till jobbet istället och på så sätt sparade jag en hel del kalorier som jag har gottat i mig ikväll istället genom en ostmacka till middagen. Jag ÄLSKAR mackor!
 
Nu har jag iaf ätit klart för dagen och slutade på 1400 kcal. Känns bra!

Nu ikväll när Damir var på gymmet så kunde jag inte låta bli att driva lite med honom. Han kör cardio, minst 30 minuter, efter varje pass och han gillar det väl sådär om man säger så. Haha, typiskt min humor :) :)

 
Bjussar på en liten bild på magen som visar att midjan blir bättre och bättre men valken under naveln stays the same.
 
När jag stod där framför spegeln så upptäckte jag även att jag har bättre magmuskler på min högra sida (vänster på bilden eftersom den är spegelvänd) än vad jag har på min vänstra. Så nu får jag börja köra några extra repetitioner på vänstersidan :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar