lördag 25 maj 2013

Regn igår och sol idag :)

Igår spöregnade det så klockan hann bli rätt mycket innan jag gav upp min väntan på att det skulle sluta regna och åkte till gymmet istället. Det fick bli en löprunda på bandet. Det kändes bra trots träningsvärk i vaderna men så jäkla tråkigt att jag stannade vid 6km.

Idag har vi haft en riktig mysdag för oss själva. Emilija är hos mamma och pappa så jag och Damir har haft hela eftermiddagen och kvällen helt solo. Vi började med ett armpass på gymmet. Sjukt kul att träna ihop igen. Armarna var spagetti när vi var klara. Härligt!

Efter en dusch gick vi ner på stan och åt på Olearys för att sen gå på bio. The fast and the furious, sjukt mycket action. ACn var tydligen paj i salongen så Damir gav upp efter en halvtimme. Han svettades galet och fick nästan panik där inne. Eller han fick panik så han gick hem. Haha, där satt jag kvar ensam i en fullsatt salong. Men jag förstår honom, det är hemskt när man får panik av värme.

Nu är vi hemma i soffan och jag tänkte nog gå och lägga mig nu så jag får vakna och åka till min lilla Skrutta när jag vaknar. Saknar henne faktiskt ♥

Nu blir det två dagars vila på raken, skönt för kroppen att vila lite. På måndag vill jag klara av milen igen :)

Nattis på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar